Op een heerlijke zonovergoten zondag gingen we, de koorleden, partners en donateurs van het Zwanentranenkoor, richting Lage Zwaluwe.

Daar lag de Z8, van de Zilvermeeuw, op ons te wachten voor een heerlijk dagje varen.

We werden hartelijk ontvangen met koffie/thee en een lekkere appelpunt met of zonder slagroom.

Gespreksstof was er meer dan voldoende, zowel binnen als buiten, in of uit de zon, keuze genoeg.

Na een heerlijke kop soep kwam, tot onze verbazing, rond 12.30 u, onze zeer uitgebreide warme/koude lunch omhoog uit het vooronder.

Wij lieten het ons lekker smaken.

Intussen genoten we van ons tochtje naar de Maasvlakte en werd er vooral veel bijgepraat.

Natuurlijk hebben we samen ook lekker gezongen. Wij zijn tenslotte een koor.

Dit onder begeleiding van een gitaar, die was meegebracht door een enthousiast koorlid.

Altijd leuk om samen te zingen.

s ’Middags vonden de lekkere ijsjes gretig aftrek.

Ook werden, gaande weg de middag, de warme snacks, bij de verkoelende veelvuldige genuttigde drankjes, erg gewaardeerd.

Via Rotterdam zijn we, onder de Erasmusbrug door, weer richting Lage Zwaluwe gevaren.

Moe en zeer voldaan keerden we rond !8.00 u huiswaarts.

Al met al, weer een dag met een gouden randje.