Op woensdag 28 februari 2024 hebben  wij op gepaste wijze afscheid genomen van Kees van Vugt, al 8 jaar onze zeer geliefde dirigent.

Bij binnenkomst werd Kees onder luid applaus verwelkomd.

Als koor hebben we zijn laatst gearrangeerd lied ‘Een vriend voor het leven” gezongen en dat dekte meteen de lading

In een mooie toespraak kwamen de jaren voorbij.

Dat werd soms best emotioneel, maar dat mag natuurlijk.

Als dank werd hem een fotoboek aangeboden, waarin de jaren in beeld waren gebracht.

Met een mogelijkheid om met een QR-code verschillende optredens met beeld en geluid te volgen.

Nog een leuke cadeaubon completeerde het geschenk van de leden.

Een oorkonde als erelid kreeg hij ook heel terecht.

Kees sprak na afloop zijn dankwoord uit naar het koor voor het medeleven dat hij heeft ondervonden tijdens zijn ziek-zijn.

Ook bedankte hij de leden voor hun inzet en wenste hij iedereen veel succes.

Met het prachtige door hem gearrangeerde lied “Somewhere between” werd de bijeenkomst muzikaal afgesloten.

We zullen hem zeker gaan missen, maar hopen hem met regelmaat terug te zien bij het koor.

Vol overgave, kennis en passie heeft hij ons koor geleid.

Daar zijn wij hem heel dankbaar voor.

Kees heeft het stokje overgedragen aan Marijke de Graaf.